الأحد، 13 يناير 2013

قالوا -- سأعتزل الحب



قالوا --- انى سأعتزل الحب
وقالوا --- انى سأغلق ابواب قلبى
وقالوا --- انى سأرحل عن المدينه
وقالوا --- انى سأرحل عن دنينا
وقالوا --- انى لن اعرف حواء اخرى
وقالوا --- وقالوا ---
كل هذا -- لانك لم تعودى حبيبتى
كل هذا -- لانك كنتى روحى
كل هذا -- لانك كنتى امسى
كلهم نسوااا -- انى انا معلم فى مدرسه الغرام
كلهم نسوااا -- انى انا نجم والكل يدور فى فلكى
كلهم نسوااا -- انى انا بعصيا احرك الاوركسترا
كلهم نسوااا -- انى انا بيدى ريشه اللوحه وصانع اللونى
كلهم نسوااا -- انى انا الراوى والبطل محرك الاسطوره
كلهم نسوااا -- انى انا من اشعل العشق فى وجدانكى
كلهم نسوااا -- انى انا صانع انوثتك وبيداى نحت تضاريسكى
كلهم نسوااا -- انى كنت لك وطن ومرفا وطوق نجاه
كلهم نسوااا -- انى -- وانى -- وانى
ان نسوااا -- اتنسين انتى
اتنسى شفتاكى شهد شفتاى
اينسى نهدكى ما صنعت يداى
ام ينسى جسدك دفء جسدى
فأشعلنا النيران
وها هم العشاق على دفء نارنا يهتدون

------------------------------------------------------------------ رافت الهوارى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق